Zaloguj

Wycieczka do Gdańska 2010-07-30

Dnia 18.06.2010 spod WTZ2 wyruszyliśmy na wycieczkę do Gdańska. W miłej atmosferze dojechaliśmy na miejsce o poranku. Zamieszkaliśmy na Wyspie Sobieszowskiej – okolica była spokojna i ładna.

Po zakwaterowaniu poszliśmy przywitać się z morzem. W niedziele po śniadaniu wyjechaliśmy zwiedzać Gdańsk. Pan przewodnik bardzo ładnie nam opowiadał o zabytkach w najstarszej części Gdańska. Ważniejsze miejsca, które zwiedziliśmy to: Żuraw, Stare Miasto z Neptunem, najstarsze więzienie i piękne uliczki z kamienicami. W poniedziałek pojechaliśmy do Gdyni. Idąc od Skweru Kościuszki poszliśmy zwiedzać tamtejsze oceanarium pełne kolorowych ryb. We wtorek w Gdańsku weszliśmy na galeon Czarna Perła i płynęliśmy aż na Westerplatte. Przewodnik bardzo ciekawie opowiadał o wszystkim. Zobaczyliśmy port, spichlerze i budynki z czasów II wojny światowej. W środę zorganizowaliśmy dzień sportu i ognisko. W drogę powrotną wyruszyliśmy w czwartek po śniadaniu. Po drodze zwiedziliśmy zamek w Malborku. Pełni wrażeń i radości wróciliśmy do domu.