Zaloguj

Mazury 2009 2009-08-12

W tym roku odwiedziliśmy Giżycko i Mazury!!!

Dnia 14.06.2009 roku wyjechaliśmy wygodnym autobusem na wycieczkę na Mazury. Podróż przebiegała dobrze, jechaliśmy między innymi przez Warszawę, i Kurpie. Na miejsce przyjechaliśmy rano. Obsługa czekała na nas z pysznym śniadaniem. Po rozlokowaniu poszliśmy zwiedzać ośrodek. Jest to piękne urokliwe miejsce nad jeziorem Kisajno. 16 czerwca pojechaliśmy do Giżycka tam z przystani rejsem opływaliśmy jeziora Niegocin, Kisajno, szkoda że padał deszcz. 17 czerwca wcześnie rano wyruszyliśmy na Litwę do Wilna. Pani przewodnik tak pięknie opowiadała historię tego miasta, o zabytkach, oprowadzając nas po starówce i po krętych uliczkach, że miło było słuchać. Dla mnie największym przeżyciem było odwiedzenie Matki Boskiej Ostrobramskiej. Zmęczeni ale pełni wrażeń wróciliśmy nad ranem do ośrodka. Czwartek był dniem sportu i zabawy . W piątek wyruszyliśmy na wycieczkę do Świętej Lipki, gdzie wysłuchaliśmy pięknego koncertu organowego i zobaczyliśmy ruchome figury. Po powrocie pakowanie i w sobotę rano wyruszyliśmy w powrotną drogę zwiedzając jeszcze Pola Grunwaldzkie. Pełni wrażeń po zwiedzeniu tych wszystkich pięknych miejsc na mazurach wróciliśmy szczęśliwe do Niedobczyc dziękując Pani Kierownik za zorganizowanie miłego wyjazdu.