Zaloguj

Moja pierwsza wycieczka z WTZ2

Cześć jestem Edyta Róż, tym razem opowiem Wam o wycieczce, na której byłam pierwszy raz razem z WTZ2. Do Węgierskiej Górki przyjechaliśmy o godzinie 18.00.

Zjedliśmy kolację, a po kolacji, wszyscy poszli się gdzieś przejść. Po powrocie ja poszłam od razu spać. Na drugi dzień (19 czerwca) zaraz po śniadaniu odbyły się warsztaty (chłopcy warsztaty stolarskie, dziewczyny bibułkarskie).Warsztaty biułkarskie były na stołówce. Wszystkie dziewczyny, plotły różnego rodzaju kwiatki z bibuły. Wieczorem odbyła się zabawa, na której śpiewali górale. Wszyscy się dobrze bawili. W kolejny dzień jechaliśmy do Słowacji. Zwiedzaliśmy tam kościoły. Wieczorem przyjechaliśmy do ośrodka i po kolacji była dyskoteka, na której DJ-em był brat naszego warsztatowego kolegi – Roland. Następnego dnia szykowaliśmy się do wyjazdu, jednakże wcześniej zdążyliśmy jeszcze pojechać do miejscowości, w której zwiedzaliśmy mini ogród botaniczny i mini zoo. Tam też odbył się pokaz Rodeo i bezkrwawa korrida. Po zabawie przyjechaliśmy do ośrodka na obiad, a po obiedzie wyruszyliśmy do Rybnika.